Sayit Yusuf, YTB Başkan Yardımcısı görevini üstlendi

6 Aralık 2016 Salı |

Türkiye Cumhuriyeti Başbakanlık Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı (YTB) Başkan Yardımcılığına Başbakan Müşaviri olarak görevine devam eden Sayit Yusuf atandı.

Yusuf, yeni göreviyle ilgili şunları söyledi:
‘Ömrümü vakfettiğim bir alanda yeniden çalışma fırsatı buldum. Bugünden itibaren Başbakanlık Yurtdışı Türkler Başkanlığı'nda Başkan Yardımcısı olarak göreve başladım. Bana güvenerek bu görevi tevdi edenlere çok teşekkür ediyorum. Türk Dünyasına gönül ve emek verenlerle birlikte yeniden kutlu bir yolculuğa başlamanın heyecanı içindeyim. Desteğinizi ve yardımlarınızı bekliyor, memleketimize, milletimize ve Türk Dünyasına hayırlı hizmetlere vesile olması dileği ile herkese saygı ve muhabbetlerimi arz ediyorum’.

Ajans Bulgaristan