Coca Cola, Ayşe ve Hasan'ı unutmadı

13 Ağustos 2015 Perşembe |

Coca-Cola‘nın onlarca ülkedeki tüketicileriyle doğrudan ilişki kurmak için tasarladığı ‘Bir Coca-Cola Paylaş’ (Share a Coca-Cola) adlı kampanyası Bulgaristan’daki Müslümanları sevindirdi.

Kampanya kapsamında Coca-Cola, Coca-Cola Light ve Coca-Cola Zero şişeleri üzerindeki Coca-Cola logosu yerine Bulgaristan’da Müslümanlar tarafından en çok kullanılan Ayşe, Fatma, Hasan, Mustafa ve Salih gibi isimlerin Kiril alfabesiyle yazılarak yer alması olumlu karşılandı.

Sosyal medyada kendi isimlerinin bulunduğu Coca Cola kutularının  fotoğraflarını paylaşan ülkedeki Müslüman azınlığın temsilcileri, şirketin kendilerini unutmadığını ifade ediyor.

Ajans Bg